Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 17.11.2015. 15:29
Nabavka kancelarijskog materijala
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
161-1-1-50-3-19/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv VLADA REPUBLIKE SRPSKE - GENERALNI SEKRETARIJAT
IDB/JIB 4400969490008
Kontakt osoba Zoran Vračar
Adresa Trg Republike Srpske 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 339-277
Faks (051) 339-641
Elektronska pošta generalnisekretar@vladars.net
Internet adresa www.vladars.net
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Kancelarijski materijal
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka kancelarijskog materijala
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijske i računarske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
do 100.000,00 KM
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
100000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Administrativni centar Vlade Republike Srpske,Trg Republike Srpske broj 1
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Navedeno TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Navedeno TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Navedeno TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
8.12.2015.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
20,00KM
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 8.12.2015. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 8.12.2015. 11:15:00
Adresa i mjesto Trg Republike Srpske 1,Generalni sekretarijat Vlade RS,BanjaLuka
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Za otkup tenderske dokumentacije potrebno je je popuniti obrazac;
-Primalac:Vlada Republike Srpske
-Račun primaoca: 562099-0000055687............tenderske dokumentacije
-Broj poreskog obaveznika: 4400969490008(JIB)
-Vrsta uplate:0
-Vrsta prihoda: 722511
-Opština:002
-Budžetska organizacija:0405001
-Poziv na broj:0000000000
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AERO-EXCLUSIVE d.o.o. Sarajevo - PJ Tuzla - Albina Herljevića 31 75000 Tuzla
-
GRAL d.o.o. Široki Brijeg - Stjepana Radića 18a 88220 Široki Brijeg
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
COMPEX d.o.o. Banja Luka - Ulica Braće Pišteljića broj 1 78000 Banja Luka
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
Grafo-Komerc d.o.o. Banja Luka - Ulica vojvode Momčila broj 6 78000 Banja Luka
-
AMOS-GRAF d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 162F 71000 Sarajevo
-
15.01.2016